2015. október 21., szerda

30 Napos Goth Kihívás - 2. Nap

Sziasztok! :)

Nos elérkeztünk a 30 Napos Goth Kihívás - 2.. Napjához is! A mai feladat a következő:

" Ossz meg egy képet és tapasztalatokat a Baby Bat korszakodból!

Hát igazából kevés képem van meg magamról régebbről,de találtam párat,az első kép amit csatolni fogok, ahol az egyik barátnőmmel vagyok,és 14 vagyok a barátnőm,Lidia  pedig 13,viszont ha nem bánjátok akkor kicenzúráztam a fejünk :) 


15 évesen mikor első középiskolás voltam,a barátnőm Lídia bérmálkozásán. Mert nekem lekellet ám borotválnom fél hajam,boldogult édesanyám majdnem megölt...meg hát a család többi tagja se örült,aztán másnap bámultak a templomba,hogy tiszta fekete ruhába beborotvált hajjal beállítok xD


Második középiskola eleje vagy közepe felé 16 évesen :D Nem tudom itt mit éreztem,de itt vettem meg az első hosszú fekete szövet kabátom,fekete sapkám és halál fejes sálam,mert itt Szerbiában kifejezetten olyan gothos ruhák,kiegészitők sose voltak és most sincsenek.


Harmadik középiskolába valamikor,17 évesen...:) Itt is jót éreztem,az első fekete ingem,úgy könyörögtem ki,hogy nekem ilyen kell xD Boldogult anyám nem szerette,hogy így öltöztem :



18 évesen nyári szünetben :) Fekete cica naci,az első bőrdzsekim,fekete felső és cipő :) :


Nos ennyi lenne :D Sose voltak kifejezetten gothos ruháim,kiegészítőim,itt nem lehet ilyeneket kapni és külföldről még nem állt lehetőségembe beszerezni egyet sem,de ha lesz rá lehetőségem és pénzem mindenféle kép szeretnék legalább egy gyönyörű goth ruhát és nagy álmom egy bakancs is :) Miközben egyébként ezt írtam rájöttem,hogy már lassan 20 leszek és sírva fakadtam :D                                                                                                                                  




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése