2015. december 10., csütörtök

30 Napos Goth Kihívás - 18. Nap

Melyik a legrosszabb haj tapasztalatod? 


Nekem volt pár nem túl jó döntésem a hajammal,szegényt már kitettem pár dolognak xD 
Először 15 évesen festettem be a hajam,akkor még a derekamig ért,és tabló képre akartam vörös melírozást beletenni,de a fodrásznő aki csinálta a hajam rá beszélt miután kiszőkítette,hogy akár maradhatna szőke is mert milyen jól áll,én meg valamiért naiv voltam és elhittem neki ( nem tudom mit éreztem akkor xD ) ,és benne hagytam a szőke melírozást a hajamba. Aztán nem tetszett,sőt utáltam és egy gyenge pillanatomba miután elkészült a tabló képem nagyon kicsire levágtam saját magamnak...mondanom se kell,szörnyű lett xD Szóval kénytelen volt boldogult édesanyám megint elvinni a fodrászhoz,hogy kiigazítsa és álljon is valahogy a ballagásra,de olyan szörnyű lett,hogy még többet le kellett vágni belőle és nagyon kicsi lett,meg akkor festettem be ilyen világos mogyoró barnára ( nem voltam normális xD ) . Azután,hogy végett ért a ballagás,középsulis elsős éveimben épp elkezdett nőni,mikor az egyik oldalt teljesen leborotváltam magamnak ( mert én lázadtam + fodrásznőnek képzeltem magam ) ,mondanom se kell,hogy azután is utána kellett igazítani xD Na ezek után egy darabig olyan punkos félig leborotvált világos barna hajam volt xD Azután kinőtt és jó ideig sötét barna maradt. Aztán rám jött,hogy én vörös melírozást akarok bele rakni,tavaly. Nos az első próbálkozás szörnyű lett,rettenetesen rosszul csinálta meg a fodrásznő ( már ez egy másik fodrásznő igen ) xD Szóval miután kikopott elmentem egy drágább fodrászhoz,aki viszont nagyon is jól megcsinálta a vörös melírozást a tablómra és imádtam is. Na ezután közeledett a ballagás és befestettem a fodrásszal olyan az én hajamnál kicsit világosabb,de mégse arra a nagyon világos barnára. Ezután megint egy darabig nem festettem,majd  nyári szünetbe az egyik barátnőmmel akartam teljesen vörösre festetni a hajam,de nem festette be normálisan és épp,hogy csak olyan vöröses színt adott a hajamnak a festék xD Na azóta már több mint fél éve vettem egy vörös festéket ami áll a polcon,és most végre ezen a héten szombaton eljött az idő,ismét elmegyek a fodrászomhoz és ezúttal teljesen vörösre és normálisan befestem az egész hajam :D Majd rakok is fel róla a blogomra képet :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése