2016. június 24., péntek

Tippek: Hogyan éld túl a nyarat goth ként (nem csak gothoknak)?

Sziasztok!
Én nagyon gyűlölöm a nyarat és nem mellesleg goth ként úgy hogy a ruhatáram 90% csak fekete darabokból áll és nem is érzem jól magam színesbe. Tehát már az évek alatt van pár bevált rutinos tippem,ötletem amiket most egy rövidke bejegyzés alatt szeretnék megosztani veletek. Ezeket nem csak gothoknak hanem bárki másnak is tudom ajánlani a nagy hőség kibírása érdekében. Nektek milyen tippetek van a nyári hőség kibírására? Írjátok meg hozzá szólásba :)
( Felhívom mindenki figyelmét,hogy a bejegyzésért nem fizetek nekem,hogy reklámozzam a termékieket és nem akarok semmit se eladni,csak leírom hogy nekem mely termékek váltak be!)

1. Napfény
Hogyha neked is akárcsak jómagamnak esküdt ellensége a nap akkor tudom ajánlani,ha csak tudsz akkor maradj az árnyékos oldalon. Hogyha mégis napfényre kell,hogy menj de viszont tudod magadról hogy a bőröd nem igazán szereti azt és mindig felégsz vagy csak szimplán nem szeretnél felbarnulni akkor a naptejet is tudom ajánlani. Eddig én abba a hittbe éltem,hogy naptejet csak azok szoktak használni akiknek a bőrük érzékeny a napra és fogalmam se volt róla,hogy akkor is lehet ha nem szeretnél felbarnulni. Majd mikor Annie-nél megláttam,hogy akkor is lehet ha csak szimplán nem akarsz felbarnulni rögtön rohantam is a boltba venni egyet magamnak. Ez számomra különös megkönnyebbülés volt,ugyanis alapból kreol a bőröm színe és nyáron szörnyen felbarnulok amit nagyon gyűlölök,így abba reménykedtem hogy a naptej majd segít valamit. Mivel nem nagyon értettem a témához,ugyanis ezelőtt sose használtam így az eladónő segített. Végül találtunk a "Topten" márkától egy -egybe lévő 20 és 40 faktoros naptejet. Tehát mindenki aki ilyen problémákkal küzd annak tudom ajánlani,hogy szerezzen be egyet. Meg persze ilyen esetekre jó beszerezni egy napszemüveget is.


2. Izzadás és hidratálás
Nem tudom még ki van úgy vele mit én nyáron,hogy hiába tusol egy nap le akár háromszor is és hiába csak akkor megy ki a szobájából ha muszáj illetve még a ventilátor is megy,de mégis szörnyen leizzad. Hiába járok könnyű anyagú,rövidebb ruhákba amik jól szellőznek így is izzadok,ha meg még megyek is valahova akkor pár perc múlva már csöpög rólam a víz az izzadságtól ami elég kellemetlen tud lenni. Az évek alatt már mindenféle taktikát,izzadás gátlót,mindent kipróbáltam amit csak lehetett. Akarnék nagyon egy csipkés fekete goth stílusú legyezőt is egy napernyővel,de mivel itt nincs ezért az itteni lehetőségekhez mérten kellet feltalálnom magam. Kb. egy nap 3x-or is letusolok,sok vizet vagy előre lehűtött gyümölcs levet iszom és két fajta izzadásgátló mellett mindig vizes zsebkendőket is hordok magamnál kifejezetten erre a célra. Nálam az évek alatt a  "Rexona motionsense invisible black and white" és a szintén Rexona termékcsaládtól a Shower clean nevű izzadásgátlók eddig jobban beváltak mint bármelyik amit használtam az évek során,bár ezek se adnak tökéletes "védelmet" az izzadságtól,de azért így mégis jobb a helyzet. Vizes zsebkendőkből pedig a "Fresh" termékeket használom melyek közül az egyik aloe verás,a másik pedig antibakteriális és nem csak a csomagolás szerint add ultra védelmet. Legalább is nekem bevált.

3.Ruhák és cipők
Hogyha te is hasonlóan ragaszkodsz,mint én még nyáron is a legnagyobb hőségbe a fekete színhez és nem akarsz színes ruhákat beszerezni akkor se kell megsülnöd. Ugyanis erre is van megoldás. Ahogy azt már feljebb is leírtam egy ponttal,könnyű anyagú,kényelmes és rövidebb ruhákat kell beszerezni amik jól szellőznek. Hogyha nem szereted a szoknyákat akkor is még ott vannak a háromnegyedes és a még annál is rövidebb fekete nadrágok. Nézd át a szekrényed és válaszd ki,hogy mik is kellenek nyárra illetve mik nem. Én is ma vettem magamnak egy háromnegyedes fekete nadrágot és eddig tökéletesen megvagyok vele elégedve,nincs benne melegem és nem is túl rövid a számomra. Mivel én azokkal a kis nadrágokkal se vagyok igazán kibékülve. Cipők terén,ha nem vagy oda a nőiesebb cipőkért (pl. szandálok,topánkák - olyasmi mint egy balett cipő - ) akkor erre a problémára tökéletes megoldást nyújtanak a nyári sport cipők,amik kényelmesek és még se fől be bennük a lábad.

4. Italok és ételek
Mint ahogy az előző pontokba már említettem,jó ha sok vizet vagy előre behűtött italokat iszol. Hogyha mész valahova akkor is az a legbiztosabb,hogyha viszel magaddal egy palack vizet vagy bármi hűsítő italt,amire ilyenkor kivált kép szüksége van a szervezetednek.Szerintem nem vagyok azzal egyedül,hogy ilyen nagy hőségbe nem igazán szeretek enni viszont a finom lédús gyümölcsök nagyon jól tudnak esni ilyen melegbe. Nekem örök kedvencem a görögdinnye,az eper és az ananász na meg a meggy.



5. A szoba hűtése
Ezt is pár ponttal már előbb leírtam,de úgy gondoltam hogy egy külön pontot is érdemes szánnom rá. Az a legjobb,ha az egész ház légkondicionált és mindenfelé kellemes hűtés jön,de persze ez nem minden házba fellelhető. Nekünk sincs légkondink viszont van két nagyobb ( apám és az én szobámba ) és egy kisebb ( a konyhába) elhelyezve,ami jól hűti a helységet. Szóval mindenképp,ha nem is egy nagyobb de egy kisebb asztalra vagy polcra helyezhető ventilátor beszerzését nagyon tudom mindenkinek ajánlani ilyen melegekben.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése