2015. augusztus 7., péntek

Üdv :)

Sziasztok

Én Charlotte vagy Rose lennék,ez az új blogom.
Mostanában kedvet kaptam hozzá,hogy megoszthassam a gondolataimat és élményeimet,verseimet s mi más is lenne erre jobb hely mint az internet :D
Szóval remélem tetszeni fog nektek az én kis sötét világom :)
Rólam azt kell tudni,hogy Simon Inez a valódi nevem,de azt nem igazán szeretem ezért maradjunk a Charlotte-nál vagy a Rose-nál ( A Charlotte igazából úgy jött,hogy kedvem támadt blogolni,és szeretem volna hozzá egy becenevet s már sokat használtam ezt a nevet különböző internetes játékokban is,csak úgy megtetszett ), 19 éves vagyok,Szerbiában és azon belül Zentán egy városba élek. Tanári egyetemre szeretnék járni :) 12 éves korom óta a dark,goth szubkultúrát követem  és igazából ez számomra már egy élet érzés,nem stílus. Ezen kívül szeretem az animéket és szinte minden dolgot ami Japánnal kapcsolatos,amin néha sokan elcsodálkoznak,hogy ez hogyan fér össze a goth dologgal. Röviden egyenlőre ennyi,majd idővel megismertek :) Továbbá ,ha szeretnétek velem felvenni a kapcsolatot azt a facebookomon és az askomon vagy akár itt is megtehetitek ( nem harapok,nagyot...xD ).

Elérhetőségeim:
Facebook
Ask

Ez lennék én :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése