2016. április 18., hétfő

5 dolog amit SOSE kérdez egy gothtól (top 5)

 Sziasztok :)

Biztos már veletek is előfordult,hogy más emberek butaságokat mondtak illetve kérdeztek tőletek,ha ehhez vagy hasonló (kinézetre) szubkultúrához tartoztok.

 Én most összeszedtem a saját top ötös listám,amit a legtöbbször megkaptam idegen emberektől.



1. Te azért jársz feketébe,mert gyászolsz?


Igen,természetesen.

 Gyászolom a 21 századot ahol a technológia gyorsabban fejlődött mint az emberiség,mégis a fekete színt azonnal az átlag emberek a gyászhoz kötik.

Toxic Tears
2. Én azt hallottam a gothokról,hogy macskavért isznak!

Igaz ezt csupán csak egyetlen egyszer kaptam meg egy vegán csoportba az egyik tagtól,de nagyon megmaradt bennem. Mégis mi köze a dark-goth szubkultúrának a macska vér iváshoz? Valaki magyarázza már el kérem nekem. 

Dark az új áldozatom  én édes kiscicám

3. Az animézés,manga olvasás meg Japán mégis hogy fér össze szerinted a goth szubkultúrával?

Ezt a kérdést már többször is megkaptam különböző fogalmazás módban több animés csoportba is. Viszont sose értettem igazán. Nyolc-Kilenc éves korom óta anime,manga fan vagyok és nagyon érdekel a Japán kultúra is ugyanakkor tizenkét-tizenhárom éves korom óta vagyok tagja a goth-dark szubkultúrának és nálam ez a kettő sose zárta ki egymást. S nem is értem ezt az egészet,hogy miért kell az embernek csak is egy szubkultúrához tartoznia? Illetve ez a kettő miért zárja ki egymást és gondolják sokan úgy,hogy a goth és dark szubkultúrába tartozó emberek annyira búskomorak és karót nyelt egyének,hogy biztos nem szerethetik az animéket. 

K  project - Anna kushina
4. Te sátánista vagy?

"Természetesen és te leszel a következő akit feláldozok a sátánnak!"
Gondolom sokszor magamba mikor már századszorra hallottam ezt a kérdést legalább.
Vicces,hogy ateista vagyok és pont felém tesznek fel ilyen kérdéseket. Pedig nekem nem mondható a kinézetem extrémnek,de csak a fekete ruháim miatt kb. napi szinten megkapom ezt.
Persze,aki feketébe jár és metált is hallgat az csak is sátánista lehet.



5. Még olyan fiatal vagy,színes ruhába kellene járnod!

Szóval a fekete szín az korfüggő és csakis idősek hordhassák? Ezt leginkább egyébként idősebbektől kaptam meg,de előfordult már hogy középkorú személyek ( köztük a tanáraimtól )  is ezzel a megjegyzéssel jöttek nekem és igazából nem tudom ezt megérteni. Én feketébe érzem már jól magam évek óta,miért gond az hogy fiatal vagyok? Továbbá sokszor hozzá járult még a : " Egy fiatal lánynak nem illendő ilyen sötét ruhákat hordani" is,szintén idős emberektől leginkább amit megint csak nem értek. Akkor az idősebbeknek meg színest nem illik hordani? Ne a kor határozza már meg,hogy ki milyen színű ruhába érzi jól magát.










1 megjegyzés:

  1. Nekem is mindig azzal jönnek, hogy még olyan fiatal vagyok a feketéhez, és ezt rózsaszínt viselő vén ribancoktól hallom... -_-"

    VálaszTörlés