2016. június 21., kedd

The Death Tag ( A halál tag ) +18

( FELHÍVOM A KEDVES OLVASÓ FIGYELMÉT,HOGY AZ ALÁBBI BEJEGYZÉS,CSAK 18 ÉVEN FELÜLIEKNEK AJÁNLOTT VAGY PEDIG SAJÁT FELELŐSSÉGRE! NEM VÁLLALOK ÉRTE FELELŐSSÉGET!)

Sziasztok.
Ma a már tegnap ígért nagyon érdekes tagot fogom nektek kitölteni amit Trish  a Shadow and Light tulajdonosa fordított le magyarra. A tag neve "The death tag" ami magyarul ha leakarnám fordítani valahogy úgy jönne ki,hogy " A halál tag" és egy igazán "sötét" témával foglalkozik ahogy a neve is elárulja,magával a halállal. Hogyha pontosítani szeretnék akkor egy személy elképzeléséről a halállal. Mindenki máshogyan gondolkozik a témáról és a következő kérdéseket is valószínűleg az emberek többsége már legalább magába megválaszolta. Íme hát jöjjenek az én válaszaim is.

1. Hogyan szeretnél meghalni? 
Semmiképp se nem idősen és párnák között,én valahogy sokkal máshogyan tudom elképzelni a halálom. Nem akarok fájdalmasan,hosszú tartó betegségben már nagyon idősen elmenni és a szenvedésemmel kínozni másokat de nem is vágyom arra,hogy fiatalon érjen a halál. Úgy szeretnék távozni az élők közül,hogy valami maradandót alkotok és nem pedig csak úgy eltűnök a semmibe. Akkor szeretnék már "elmenni",ha úgy érzem egyaránt elég volt a jóból és a rosszból és hogy egy kis darabot "magamból" hátra hagyok az utókor számára.
2. Mi történne azután a blogoddal?
Értelemszerűen megszűnne. Szerintem nélkülem értelmetlen lenne folytatni a blogomat hiszen ha tegyük fel,hogyha egy másik személy vezetné akkor már nem lehetne az enyémnek mondani. Hiszen másé lenne,más gondolatai,más élményei és így már nem is az én blogom lenne igazán attól függetlenül se ha pl. az én nevemen futna. Így,ha lenne lehetőségem végrendelet írni (nem hirtelen érne a halál) akkor azt is biztos belefoglalnám,hogy töröljék a blogom.
3. Kire hagynád a pénzedet,javaidat?
Hogyha már lennének gyerekem akkor arra,hogyha pedig nem akkor az édesapámra. El is árulom,hogy miért. Ennek igazán egyszerű oka van,apám volt az-a személy aki eddigi egész életembe a sok kisebb-nagyobb vita,konfliktus ellenére is mindig mellettem állt és támogatott így ha nem lennének gyerekeim,de viszont bármi más lenne amit valakire rábírok hagyni akkor az ő lenne.
4.Mi történne a testeddel miután elhunytál?
Elnézést,de ez mégis miféle kérdés? Ugyanaz mint a többi ember testével aki elhunyt. A biológia funkciótól ami jelen van a világon egy idő után bomlásnak indulna még csak a csont maradna belőlem. Bocsássátok meg azt hogy ilyen nyers vagyok a témát illetően de én egyszerűen nem tudok abba a dologba hinni,hogy következő élet meg ilyesmik. Szerintem csak egyetlen egy életünk van és miután elhunytunk nem száll tovább a lelkünk másik testbe,nem születünk újra meg kerülünk a "Mennybe" vagy "Pokolba",stb. egyszerűen megszűnünk létezni és ennyi az egész. Bármennyire fáj és nyersen hat ez így,ez a világ rendje és körforgása és én ebbe hiszek nem az ilyen lélek vándorlásba,stb.-be.
5. Milyen temetést szeretnél?
Olyat amin nem a pap mondja a búcsúztató szöveget hanem a családom vagy a közeli barátaim és lehetőleg semmi köze ne is legyen a katolikus egyházhoz azon kívül,hogy katolikus temetőbe fognak eltemetni mert papíron az a vallásom. Továbbá olyat amin csak a családom,szűk rokonság,gyerekeim (ha addig lesznek) és a nagyon közeli barátaim vennének részt. Nem akarnék nagy felhajtást vagy olyan embereket ott akikkel annyira nem is voltam jóba illetve nem álltak olyan közel hozzám a temetésemen.
6. Mi az ami leginkább hiányozna az elmúlt életedből?
Azok az emberek akiket szerettem és fontosak voltak nekem. Hogyha nem hirtelen érne a halál hanem lehetőségem lenne elbúcsúzni akkor csak is azért hullajtanék könnyet mert ezeket az embereket itt kell hagynom és nem élhetek már át velük közös élményeket,nem lehetünk többet ott egymásnak és nem szerethettem tovább őket. Viszont nekik mindig ott maradnék a szívükbe és fájna hogy szomorúak lennének attól hogy elhunyok.
7. Mit szeretnél hogyan emlékezzenek meg rólad,hogyan emlékezzenek meg rád?
Ezt már tulajdonképpen megválaszoltam az első kérdésbe. Szeretnék valami maradandót létrehozni életem során amiről az emberek emlékezni fognak rám és így a nevem se merülne feledésbe és legalább a világnak is adnék valami maradandót magamból. Konkrétabban nem szeretnék még egyenlőre erről beszélni,mert még bőven van hová fejlődöm ahhoz hogy ez meg is valósuljon.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése