2016. december 2., péntek

Reakciók a stílusomra (őszi kiadás)

Arra gondoltam,hogy a nyári remek beszólások,reakciók után szeretném veletek az őszit is megosztani mert voltak érdekes esetek :D
Szituáció egy: Valaki percekig bámul egy szórakozóhelyen,majd félve oda jön hozzám és suttogva kérdezi:
XY: - Hallod...van nálad egy kis zöld?
Én: - Bocsáss meg,de micsoda?
XY: - Hát tudod...fű,nálad biztos van mert olyan sötét (wtf?) stílusod van...
Egyébként ez már egyszer az interneten is előfordult és akkor is azt válaszoltam mint ebben az esetben hogy van a kertben és jöhet legelni :D
Szituáció kettő : Valakinek mutattam a cinegore-n (http://www.cinegore.net/Annie egyik bejegyzését mire én is hasonló képen akárcsak ő megkaptam a kérdést hogy izgulok-e a sorozat gyilkosokra.
Persze,csak mert valakit érdekel egy sorozat gyilkos gondolkodási módja és hogy mi alapján választotta ki az áldozatait,tehát a dolog pszichikai része akkor az biztos ellenállhatatlan vágyat is érez irántuk.
Szituáció három: Ez Halloween-kor történt,egy tipikus agy mosott pláza cica ismerősöm mondta nekem.
XY: - Itt a Halloween. Beöltözhetsz saját magadnak
Ezt aztán meg is valósítottam az egyik Halloweeni bulin :D
Szituáció négy : Megkérdezte valaki az interneten,hogy szeretkeztem-e már síron a temetőben és melyik sátánista szekta tagja vagyok.
A feltételezés után hogy nekrofil vagyok ezen már ki se akadtam.
Szituáció négy: Az egyik barátnőm ismerőse azt mondta rám,hogy úgy nézek ki mint akibe beleköltözött egy démon.
MUHAHAAA.
Szituáció öt: Az utcán sétálva a barátnőmmel a busz állomás felé végig bámultak,nevetek és összesúgtak mögöttünk a tőlünk nem túl messze lévő lányok akik úgy néztek ki mintha mind iker testvérek lennének.
Még mindig nem tudjuk,hogy mi lehetett rajtunk annyira vicces.
Szituáció hat: Mikor egyik barátom csinálta a miért szeretem az őszt c. bejegyzésemhez a képet rólam és kimentem este a fűzős egybe ruhámba akkor mindenki engem bámult.
Szituáció hét: Elmentünk egyik barátommal egy társaság mellett a központba akik hangosan utánunk szóltak hogy nem szeretnek ilyen fura emberek mellett elmenni ( hát akkor kerüljetek ki minket gondoltam magamban).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése