2016. szeptember 18., vasárnap

Darkling TAG

Sziasztok
Ma egy taggal jöttem, amire senki se hívott ki, de Wikkánál láttam és úgy gondoltam, hogy én is szeretném megcsinálni. Én se szeretnék rá meghívni senkit,aki megakarja csinálni az csinálja nyugodtan.

1, Mi a kedvenc illatgyertyád?

Igazából még egyiket se próbáltam ki, de mikor barátnőm vásárolt magának akkor leginkább a levendulás tetszett. Én is gondolkozok erősen, hogy nem sokára beszerzek magamnak belőle egyet.

2, Van kedvenc könyved?
Örök kedvencem, ami számomra megunhatatlan és már azt se tudom hányszor olvastam ki az Poe Halál fejes pillangója, de hogy egy magyart is mondjak példának Csáth Géza – Egy elmebeteg nő naplója c. könyvéjért is oda vagyok.

3, Tea vagy kávé?
Évszak függő. Még nyáron és tavasszal kávét iszom, és nem esik egyáltalán jól a tea addig ősszel és télen nem tudok nélküle meglenni.

4, Mi a kedvenc rúzsmárkád és -színed?
Nem használok rúzst ugyanis fekete nincs (szemceruzával szoktam fekete ajkakat varázsolni magamnak) a vörös (sőt a piros, vörös mindegyik árnyalata) pedig rettenetesen rosszul áll a többi szín pedig szóba se jöhet nálam, ez miatt nem is igazán ismerem a rúzs márkákat.

Fekete rúzs (van frissebb is,de ez volt a legjobb minőségű)

5, Mi a kedvenc parfümöd?
A fekete little black dress, de mivel most nincs rá keret egy olcsóbb, no name márkát használok,de egyébként nekem körülbelül bármi szóba jöhet, aminek édeskés illata van.

6, Bele vagy zúgva valamelyik hírességbe?
Régen (és ez nagyon fura volt) oda voltam Soporért, még a környezetem visszataszítónak a zenéjét pedig depressziósnak tartotta addig én imádtam és magához az előadót is nagyon vonzónak találtam.  El tudjátok képzelni, a furcsa tizenkét-három éves lány, aki olyan heves szívdobogással és lélegzet elállva nézi Sopor videóit, mint az osztálytársai az akkori pop sztárokét. Egyébként még mindig imádom a zenéjét és az előadót is csak már nem ilyen módon.

7, Ha nem hordhatnál feketét, mit választanál helyette?
Vöröset vagy bordót. A két második kedvenc színem.

8, Ha megváltoztathatnád a neved egy sztereotipikus goth névre, mi lenne az?
Hmm…nem tudom ez mennyire számit gothnak,de annyira tetszene ha Luna lehetne a nevem , mint a  római mitológiában a Hold istennőnek.

9, Mi a három legtutibb tipped a nyári hőség ellen?
Használj naptejet,öltözhetsz feketében, de valami lazább anyagot válassz és maradj a sötét oldalon ( micsoda utalások ).

10, Melyik dal az, ami mindig boldoggá tesz (nem kell feltétlenül gothnak lennie)?
Blutengel- Reich mir die Hand akinek Chris hangjától és ettől a videokliptől nem lesz jó kedve azt csak sajnálni tudom.

11, Űzöl valamilyen művészetet?
Mikor nagy ritkán megszáll a ihlet akkor verseket írok , de egyébként csak blogolok vagy épp olykor virtuális szerepjátékot játszom ahol a partneremmel ketten írunk  egy történetet.
(Hogyha érdekel egy részlet akkor IDE kattintva el bírjátok olvasni).

12, Ha lenne egy bögréd, csak neked szóló felirattal, mi állna rajta?
Nevermore” (ezek az utalások Charlotte, ezek az utalások)

13, Mi az első számú nem-goth hobbid?
Részt veszek idén is a boldogság programba, számítógépen játszok (wow,lol,stb. ),animéket nézek és mangákat olvasok.

14, Ha természetfeletti lény lehetnél, mi lennél?
Szürke mágiával rendelkező boszorkány, mostanában nagyon rákaptam a témára pedig eddig nálam csak vámpírok meg vámpírok jöhetek szóba.

15, Milyen, horrorfilmekben szereplő szuperképességet szeretnél?
Tárgyak mozgatása (Carrie)

16, Magabiztosnak érzed magad, ha más gothokkal vagy dark emberekkel érintkezel? Miért/miért nem?
Régen mikor még nagyon új voltam ebben a közösségben akkor annak éreztem magam és olyan volt számomra,mintha kaptam volna egy „virtuális családot” ahol mindenki megért és senki nem néz rám furán, de hasonlóképp én mint Wikka is néha úgy érzem hogy nem vagyok oda való és kicsit kinéznek a többiek.

17, Mi a fontosabb a kinézetben, a haj vagy a smink?
Hétköznap nem szoktam sminkelni, mert régen mindennap kisminkeltem magam és tönkre tette az arcbőröm a hajam pedig azért nem nőtt meg, mert mindennap vasalgattam, feltupíroztam (remélem ezt így kell magyarul írni) ezért már azzal se szoktam semmit se csinálni, csak ha különleges esemény van. Hétköznap az öltözködésemre fektetem a legnagyobb hangsúlyt,bár igazán csak 2-3 kimondottan goth ruhadarabom van, de a ruha táram is szinte csak fekete ruhákból áll. Hétköznap az egyszerűbb darabok híve vagyok, még hétvégén előkerülnek a csipkés felsőim, és ha olyan esemény van akkor egy erősebb smink is.

( Ezt értem tupírozás alatt)

18, Mi az, amiből azt kívánod, bárcsak több lenne a szubkultúrában?
Szintén én is az elfogadást emelném ki. Sajnos én is már találkoztam úgymond „nagyon trúgóttal” akik lenéztek,megszóltak és le divatgótoztak csak azért mert se igazán a külső kinézetem se a ruháim nem extrémek.

19, Megosztanál egy zavarba ejtő történetet, ami a sötétségedhez kapcsolódik?
Lehet, páran már tudjátok rólam, hogy egyedül nem tudok egyetlen egy horror filmet se végig nézni és utána van hogy napokig tartó rém álmaim,alvási bénulásaim vannak viszont szomjazom az ilyesmire és múltkor apám rajta kapott,hogy a Cinegore-on olvastam a különböző kínzási módokat mire apám közölte velem hogy nagyon furcsa vagyok.

20, Barkácsolsz?
Hogyha valaki látna instagramon a „fantasztikus” csomagolást amit rátettem a barátnőm ajándékára akkor az jól tudja hogy nincs kézügyességem egyáltalán,pedig rengeteg kreatív ötletem lenne.

Írd le pár mondatban a tökéletes esküvőt!
Ha megengeditek, akkor inkább ide belinkelném Black Friday gyönyörű és tökéletes esküvői videóját. Hogyha lenne lehetőségem egyszer nekem is így házasodni, mint neki akkor biztosan megragadnám. Egyszerűen magával ragadó, engem legalábbis nagyon elkapott tőle a hangulat. Hasonló ruhát is el tudnék magamnak képzelni, na és azok a gyűrűk meg a torta! Egyszerűen lélegzetelállító!

Igaz vagy hamis?

Szeretem a romantikus filmeket.

Hamis. Kivéve, ha nagyon depresszív hangulatban vagyok pl. szakítás után. Mert olyankor néha hajlamos vagyok, mint egy átlagos lány ülni és sírni akár egy egyszerű romantikus nyálfilmen is.

MINDIG lemosom a sminkemet lefekvés előtt

Hamis. Van, hogy elmarad.

Plüssökkel alszom
Hamis. Régen Cheesterel – egy kis ördögszerű plüss- aludtam (egy dark shopba vette egy barátom), de már leszoktam róla.
Cheester

Nem-fekete pizsamám van

Hamis. A nadrágom és a felsőm is fekete,annyival hogy a felsőmön van egy kis fehér minta.

A mai napig hallgatok olyan fiúbandát, ami évekkel ezelőtt feloszlott.
Hamis. 

Andrew Eldritch túl van hype-olva
Igaz.

Nem szeretem a vámpírokat.Hamis!

Nem szeretem a klubokatHamis,de felénk nem hogy darkos féle klub, nincs hanem szinte a környéken nem is ismerek nagyon senkit, aki követné ezt a szubkultúrát.

Goth/dark/alternatív emberke a párom.Hamis. Nincs párom, ha csak a sötétséget nem tekintsük annak. „ Kapcsolatban a sötétséggel”, ennél nagyobb klisét se tudtam írni (elnézést a szörnyű humoromért).

Elájulok a vértől. – Félig hamis, nem ájulok, el tőle viszont rosszul leszek a látványától.

Előbb ájulok el egy póktól minthogy háziállatként tartsam Félig hamis. Nem ájulok el tőle, de nem is tartanám háziállatként.

Nem szeretem, a szellemjárta házakat- Erre se hamissal se igazzal nem tudok válaszolni, ugyanis nem hiszek a szellemek létezésében.

Mindig áttúrom a Claire's/H&M/DarkRaven Asylum kiárusítás részlegét.Hamis. Csak fájdítanám a szívem, hogy úgyse birok semmit venni.

Sosem olvastam a DrakulátIgaz,de, csak mert sehonnan nem tudtam,tudom beszerezni a könyvet. Megvenni meg nem tudom külföldről.

Szerintem a "Bela Lugosi's dead" egy túl hosszú és unalmas dal.  – Igaz. Ne haragudjatok,de ilyen kevés szöveget majdnem 10 percig előadni úgy hogy a többi részben nincs is ének nem túl szórakoztató,legalábbis nekem nem tetszett.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése