2016. október 12., szerda

The Spooky Halloween Tag

Sziasztok.
Mivel a Halloween a kedvenc és egyben az egyetlen ünnep, amit szeretek, ezért úgy gondoltam, hogy idén is elkészítek nektek egy tagot vele kapcsolatban amit Cathreen M. oldalán láttam.

1, Kedvenc horror vagy Halloween témájú dalod?
Marilyn Manson - This Is Halloween (klip: Karácsonyi lidérc nyomás,Tim Burton)


2, Nevezd meg, hogy mivel nem akarsz összefutni egy sötét erdőben vagy egy elhagyott épületben (például nem akarnék találkozni egy vérfarkassal egy sötét erdőben).
Soha, semmilyen körülmények között nem akarnék összefutni Slender Man-nel egy erdőbe.



3, Játszottál már valaha Szellemtáblával?
Nem és nem is hiszek az ilyesmikbe igazán.
4, Kedvenc horror szörnyed vagy gonoszod (film, könyv)?
A vámpírok az örök szerelmeim és az 1931-es Dracula a kedvenc filmem.
http://www.port.hu/drakula_dracula/pls/w/films.film_page?i_film_id=490
5, A legijesztőbb dolog, ami veled történt, mikor egyedül voltál.
Alvási bénulás és magas láz hatására azt hallucináltam félig ébren ,hogy édesanyám eljött értem egy zombi formájában.
6, Ha fel lennél bátorodva, hogy eltölts egy éjszakát, egy kísértet házban, megtennéd?
Meg én, főleg mivel mára már (régen hittem) nem hiszek az ilyesmibe és kíváncsi lennék, hogy tényleg létezik-e a természetfeletti.
7, Babonás vagy?
Kiskoromban erőteljesen az voltam, de ez is mára elmúlt.
8, Láttál valaha figurákat / alakokat a periférikus látásodban? (pl láttál valakit a szemed sarkából)
Régen folyamatosan az volt a meggyőződésem, hogy azoknak az embernek a szellemei, akik meghaltak ebben a házban kísértenek. Mindig fura hangokat halottam éjjel,meg láttam is alakokat és rémálmaim is voltak, de hát aztán rájöttem,hogy csak az elmém szórakozott velem. Az emberi tudatalatti már csak ilyen, kreál dolgokat, ami nincs is ott és így lesz az, hogy éjszaka ötször
felébredsz, zajt hallasz, kinézel és csak a macska járkál a tetőn.

9, Melyik városi legendától félsz leginkább?
Egyet se ismerek.
10, Melyiket szereted jobban? Gore vagy thriller (véres film vagy thriller film)
Thriller, a véres filmektől és horroroktól mindig rém álmaim vannak, ha egyedül nézem őket.
11, Hiszel a múlti dimenziókban vagy világokban (tehát szerinted létezhetnek, lehet igazság alapja az elméleteknek)?
Ebben még régen se hittem és most se hiszek.
12, Készítettél valamikor, bármiféle bájitalt?
Nem,de bevallom, hogy több helyen is rákerestem már a szerelmi bájitalra mikor kétségbe voltam esve,hogy nem viszonozzák az érzéseim, de végül nem készítettem el mert úgy gondoltam hogy ha beválna ( hittem benne ) akkor az illető nem saját magától lenne velem hanem varázslat hatására és ezt nem akartam.
13, Könnyen meg lehet ijeszteni?
Borzasztóan nagyon, de csak filmekkel és történetekkel. A valós természetfeletti dolgokban egyáltalán nem hiszek. Tehát már nem ijedek meg esténként a lépésektől.
14, Játszottad valaha a Bloody Maryt?
Csak elkezdtem párszor,de sose mertem végig csinálni.
15, Hiszel a démonokban vagy az ördögben (akár mindkettőben)?
Nem.
16, Egyedül vagy otthon, de lépéseket hallasz a lakásodban. Mit teszel?
Semmit. Mint ahogyan a tizenhármas kérdésnél említettem már nem hiszek az ilyesmikbe és nem ijedek meg. Viszont a tiszta sötétbe még mindig valamiért nagyon félek.
17, Ha csapdába esnél egy ijesztő filmbe, melyik lenne az? (melyik horror filmben lennél)
Amekkora szerencsém van biztos, hogy a Fűrészbe.


18, Ha csak egyetlen Halloween-i ruhát / öltözéket hordhatnál életed végéig, melyik lenne az?
Egy vámpír lány lennék gyönyörű viktoránius goth ruhába.
19, Szeretnél egyszer éjszaka temetőbe menni?
Már egyszer voltam és nem ismételném meg, köszönöm. Olyan rossz volt ott a közérzetem.
20, Egy zombi apokalipszisben találod magad. Milyen fegyvert választanál?
Egy távolsági fegyvert, amivel elbírok bújni és a távolból is birok célozni meg lőni (fogalmam sincs mi a neve).
21, Melyiken vennél részt szívesebben? Egy Halloween-i partin vagy elmenni „adsz vagy kapsz/csokit vagy csalunk” játékra?
Mivel nem igazán rajongok az édességekért meg ebből már ki is nőttem, így marad az első.
22, Egy horror filmben vagy. Melyik lennél: az utolsó lány / fiú (túlélő), az első áldozat, a komikus, a szkeptikus, az okos vagy a gyilkos?
Az okos, aki megfejti,hogy miért öl a gyilkos és mielőtt meghalna, elmondja a menekülés kulcsát az utolsó túlélőnek.
23, Megnézel valami boldog dolgot, miután láttál egy horror filmet, hogy tudj aludni?
Igen,ahányszor horror filmet látok még ha valakivel is akkor utána mindig valami vidám dolgot megkel néznem de mentségemre szóljon hogy a rémálmaim sokkal betegebbek a filmnél és hogy alvási bénulásaim szoktak lenni.
24, Mialatt horror filmet nézel, te vagy az a személy aki: kiabál a karaktereknél (ne menj oda!), egész idő alatt eltakarja a szemeit vagy az, aki elalszik közben?
Egyben vagyok két személy is. Az is aki kiabál a karakternek hogy „ne menj oda” és az is aki eltakarja a szemeit,bár nem egész végig csak nagyon ijesztő részeknél és még olyankor is félig lesek.

25, Te vagy az, aki megijed, vagy az, aki megijeszt másokat?
Egyértelműen az, aki megijed. A barátaim szeretik is horror filmnézés közben rám hozni folyamatosan a szívbajt.
26, Kedvenc ijesztő könyved?
Edgar Allan Poe – Halál fejes pillangó gyűjteményében nagyon ijesztő történetek vannak.
27, Mennyi idős voltál, mikor láttad az első horror filmed (én hozzá tenném még: és melyik volt az)?
14-15 és a Sikoly volt vagy a Fűrész első-második része, már nem emlékszem pontosan.

28, Mi volt az első Halloween öltözéked (kosztümöd)?

Egy kínai lánynak öltöztem be még 15-16 évesen egy Halloweeni buliba ahol volt verseny is és emlékszem neveztem is, de nem nyertem, sőt helyezettet se értem el és emlékszem nagyon szomorú voltam. Fekete parókám volt,egy kínai női felsőm ( szabásra,mintára – úgy vette anyám a vásárba, régen mert már akkor nagy anime fan voltam és azt hitte,hogy japán viselet). Hozzá még volt egy fekete szoknyám és egy legyezőm is, meg ki volt húzva a szemem és fehér púderrel festve az arcom. Sajnos képet nem találtam róla.
29, Ebben az évben, minek öltözöl Halloweenkor?
Még nem tudom.
30, Ha lehetne egy aranyosan ijesztő állatod (fekete macska, bagoly, denevér, patkány, farkas) melyiket választanád? (spooky-ra nincs más szavam)
Már van egy fekete macskám és nem is választanék mást. A többi nem házi állat és nem kell őket úgy kezelni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése