2016. január 30., szombat

Szerbiai országos dark,goth találkozó? Legyen vagy sem?

Sziasztok! :)

Már egy ideje nagyon sokat gondolkozok azon a kérdésen,hogy vajon Szerbiában vannak-e még rajtam kívül olyanok akik a dark,goth szubkultúrához tartoznak? Magyarországról az internet segítségével virtuálisan már ismerek pár embert és még a tavalyi II. Országos Goth találkozón is voltam,Budapesten. Viszont felmerült bennem már többször is a kérdés,hogy vajon itt mennyien vagyunk-e és hogy lenne-e igény egy szerbiai dark,goth találkozó megszervezésére? Wikka  adta az ötletet,hogy szervezek egy ilyen találkozót,de viszont nem tudom,hogy lenne-e rá igény. Ezt Wikkának is megmondtam,ezután rá kérdezett tőlem,hogy miért nem indítok róla szavazást? Igazság szerint sokat gondolkoztam már rajta  mégis eddig nem mertem előhozakodni az ötlettel. Most viszont összeszedtem a bátorságom. 2016 nyárara gondoltam,hogy alkalmas lenne a találkozó,az hogy melyik hónap arról és a helyszínről is csinálni fogok szavazást,ha elég szavazat összegyűlik az "igen"-re. Hogy hol bírtok szavazni? Az oldalon rögtön a "magamról" rész alatt ott van egy szavazási menüpont ahol több lehetőség közül bírtok választani és kifejezni személyes véleményeteket:
" Szerintetek lenne igény egy szerbiai dark,goth találkozóra?". Leginkább szerbiaiak véleményét várom,kérek minden külföldit csak akkor szavazzon,ha ő is részt szeretne venni az eseményen. Természetesen a találkozón nem csak a már szubkultúrához tartózok vehetnek részt,hanem mindenki akit érdekel a szubkultúra :)  Továbbá,ha a megfelelő mennyiségű szavazat összejön és már a pontos hónap és helyszín le van tisztázva szívesen várnám egy-két szervező társ segítségét hiszen egy embernek egy ilyen eseményt túl nagy feladat lenne megszervezni. Kérlek titeket szavazatok az oldalon,ha ti is Szerbiában éltek és szeretnétek egy ilyen találkozón részt venni :) A szavazás májusig érvényes :) Természetesen,ha elég szavazat összejön és a helyszín,hónap is tisztázódik akkor facebook esemény is lesz róla :) Továbbá,ha bármi ötletetek,hozzá fűzni valótok vagy tanácsotok van akkor hozzá szólásban vagy facebookon várom a véleményeteket,esetleg kérdéseiteket :) 


Képen: Laura Hajdu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése