2015. október 20., kedd

30 napos Goth Kihívás – 1 nap

Hogyan találkoztál a szubkultúrával?

Sziasztok! 

Ezt a kihívást Bloody Vampire-nál láttam,és úgy gondoltam,hogy a mai nap én is neki kezdek,úgy se indult még nagyon be a blog és gondoltam ez egy jó alkalom erre. Nos az első feladatnál csak átmásoltam a részt a " Nyári élmény beszámoló " című bejegyzésemből,hiszen ott ezt már leírtam részletesen,de még 29 nap és 29 kérdés szóval remélem az,hogy egy bejegyzést átmásolok senkinek se jelent gondot,mivel ezúttal sem tudnék mást leírni erről csak amit akkor is :)


Nos, ugye bár én már 12 éves korom óta a dark,goth szubkultúra részese voltam. Mindig is kiközösítettek, nem találtam meg a helyem sehol sem és egy sötét világba zárkóztam.
Először nagyon depressziós, szobába ülős lányka voltam, mert azt hittem egyedül vagyok ezzel. Olyan dolgokat kerestem, amikben megtalálom önmagam,amivel kitudom magam fejezni.
Elkezdtem tiszta feketébe járni már akkor, mert a színes ruháimnál egyre jobban éreztem mintha nem én lennék,nem hozzám tartoznának. Mindig leszóltak érte,de már nem érdekelt.
Az interneten rátaláltam Sopora és fülhallgatóval a fülemben azt hallgattam,elmenekültem az a lelki terror elől aminek a volt osztály társaim tettek ki. 
Kellett valami,hogy ne omoljak össze és ne adjam fel,mert akkoriban még nem voltam ilyen erős lelkileg. Mindig is szeretem olvasni,egy nap rátaláltam Poe halál fejes pillangó című könyvére az iskola könyvtárban.
Emlékszem még most is,hogy milyen sápadt volt a könyvtársnő mikor kikértem 13 évesen,de nekem nagyon megtetszett. Ebben az évben megismertem egy lányt,az első embert aki olyan volt mint én és megértett.
Ekkor jöttem rá,hogy nem vagyok egyedül a világba ezzel,akkor még myvip meg msn volt. Erősebb lettem lelkileg,de ez a világ már a részemé vált. 
Tudtam,hogy nekem itt a helyem és többé nem akarom a csorda szellemet követni. Ő ajánlotta nekem Tim Burton filmjeit,még mindig emlékszem, hogy a Tim Burton fajta Alice a csoda országban-t mekkora örömmel néztem.
Azóta is imádom a filmjeit, ahogy Poet és Soport is, meg persze más dark,goth műveket,zenéket,filmeket és bármit, ami ezzel kapcsolatos. Mert ez az én világom, ebben élek.
Már egy boldog goth vagyok, aki büszke tagja is több goth csoportnak és szerencsére ismerőse, barátja olyan embereknek, mint ő maga.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése