2015. október 30., péntek

30 Napos Goth Kihívás - 10. Nap

Sziasztok vámpírkáim! 
Ne haragudjatok,hogy csak ma teszem ki ezt a bejegyzést,tudom hogy egy napot lemaradtam vele,de nem igazán voltam tegnap gépnél és ezért csak ma tudtam elhozni. 

A következő a kérdés:
" Mi az amit szeretsz és amit nem a szubkultúrában?"

Nos mint az a kihívás nyolcadik napjában is említettem,nem az alapján kell ítélkezni és általánosítani,hogy ki milyen stílusú viszont általánosságba véve azt kell,hogy mondjam azt szeretem a szubkultúrába,hogy a legtöbb ember igényeli a művelődést,a kulturális tudást,a többség nagyon intelligens és ezt most nem azért írom,mert én is a szubkultúra része vagyok,hanem tényleg így van,olvasson el bárki pár goth,dark blogot és magától is ráfog erre jönni. A többség értelmes,jól olvasott és sokan tanárok,orvosok meg hasonlóknak tanulnak vagy szeretnének lenni. Továbbá nagyon toleránsak,empatikusak és általában nyitottak,kedvesek mint egy összetartó nagy család :) Amit viszont nem szeretek ,az-az hogy van az a kis kivétel ( mint már mondtam nem mindenki egyforma ) ,aki antiszociálisan,introvertáltan reagál bármi fajta közeledésre,beszélgetésre mert próbál a gothokról alkotott negatív képnek megfelelni és ilyen mű világ fájdalmat tettet,na az ilyeneket nem igazán szívlelem,  




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése