2015. október 22., csütörtök

30 Napos Goth Kihívás - 3. Nap

Mikor kezdett gótikussá válni a ruhatárad?


Hmm...nos nem mondanám,hogy azzá vált volna,vagy hogy az lenne de olyan 17 lehettem mikor az első két fűzöm megvettem és 15 mikor kaptam egy hosszú fekete ruhát,és olyan 16-17 mikor vettem magamnak egy fekete csipkés felsőt,ez a 4 db ruhám van mik gótikusnak mondhatóak és ezeket most meg is mutatom. Sajnos csak ennyi van,de ezekre is alig bukkantam rájuk,mert ahol élek Szerbiában ( Zentán ) ott nem hogy ilyen ruhákra,de még kiegészítőkre se nem igazán tud ráfutni az ember. 

Itt nem tudom mit éreztem,de ez az egyetlen normális kép ahol látszik is valamennyire ez a fűző,itt még valamiért nem akartam felfogni,hogy ezt miért nem illendő csak úgy magába felvenni.


Nem mintha ez később változott volna bármit is,úgy ez a képem után többen is rám szóltak,hogy nem kellene így hordanom xD          

Nos miután sikeresen kicsit lejárattam magam előttetek még szeretném a maradék 2 db ruhám megmutatni mik gótikusnak mondhatóak :)

Ez a második országos goth találkozón készült,Budapesten még a nyáron :) Most pedig elérkeztünk az utolsó darab ruhámhoz is:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése