2015. október 16., péntek

Halloween Tag

Sziasztok :)


Ezt a Halloween Tag-et Wikka blogján találtam ,és miután megkérdeztem,hogy én is megcsinálhatom-e a saját blogomra és igent mondott és lett egy kis időm úgy gondoltam,hogy én is megcsinálom hiszen jómagam is imádom a Halloween-t :)

1. kedvenc Halloween dal:
Nos az első és az egyik örök kedvencem Marilyn Manson - This is Halloween című száma :) Talán 13-14 lehettem,mikor először hallottam és azóta is nagyon imádom,bár Manson mostani számait nem igazán szeretem,de régen nagyon is kedveltem őt,és ez a dal örökre belopta a szívembe magát :) 


A második egyik nagy kedvencem,nem más mint a Junkies egyik híres dala,bár nem igazán vagyok oda a rock zenéért ( a magyar bandákért még úgysem ) ,de a Junkiest kifejezettem imádom :) 


2. Boszorkány vagy vámpír?

Semmi bajom a boszorkányokkal,őket is kedvelem de nekem mindig is a vámpírok voltak a kedvenc természetfeletti lényeim,szóval egyértelműen vámpírok :D

3. Kedvenc dolog a Halloween-ben?

Megvan az a sötét,elvont hangulata ami más ünnepről nem igazán mondható el,és annyira imádom :D 

4. Halloween party vagy ijesztő film maraton?

Az előbbi inkább :D Szokott itt Szerbiába is lenni :)

5. Csontvázak vagy Zombik?
Zombik! *-*

7. Kedvenc Halloween film?

Tim Burton - Halott Mennyasszony

8. Kedvenc Halloween jelmez?

Voltam már ördög,zombi lány,démon ( ezek közül a zombi tetszett legjobban ) és idén is készülök valamivel,de hogy mi lesz az még titok :) 

9.  Kedvenc Halloween bolt?

Itt ahol élek,sajnos nincs ilyen bolt :(

10. Halloween tökök (Jack-O-lantern) igaz vagy hamis?

Tudtommal ez csak egy legenda.

11. Denevérek vagy Fekete macskák?

Mind2 :)

12. Halloween a kedvenc ünneped?

Inkább mondhatnám úgy,hogy az egyetlen ünnep amit ünnepelek és szeretek :) 

13.  Süttők latte vagy forró csoki?

Az elsőt nem kóstoltam,szóval második.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése